I min permo!

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Olivia Wallin - 3 april 2015 22:42

 

Nu går vi ner på brukshotellet och dansar arslet av oss! Kanske blir en cider eller två ;-)



Av Olivia Wallin - 3 april 2015 18:27

Hej vänner!

Idag tänkte jag berätta lite kort om min familj.

Jag har en bror som heter rasmus, han bor i Halmstad. Han går på hockeygymnasium där, men till sommaren tar han studenten.

Min pappa heter Tony, han jobbar som elektriker. Han är också intresserad av hockey!

Min mamma heter Maria. Hon jobbar på hemtjänsten. Hon är jätte duktig på att sjunga!

Sen har vi en liten vit fluffig hund som heter tsatsiki. 


Just nu är det lite tufft! Min mamma och pappa ska flytta isär. Jag var väldigt ledsen över det förut, och jag grät ofta över det. Men nu känns det bättre, jag vill att dom ska vara glada!

Eftersom dom ska flytta betyder det att dom ska sälja huset. Huset som jag växt upp i, det känns tråkigt..

 

Ikväll ska jag och min assistent Sofhia ut på bruks. Är påskfirande med en DJ som spelar 😃

Hoppas ni alla har en trevlig långfredag!!

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards