I min permo!

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Olivia Wallin - 7 april 2015 21:10

Hej alla läsare!

Idag har solen skinit nästan hela dagen och så lika jag! Nu när det har varit så vackert väder så passade jag, Amanda och Miranda på att göra fagerstas stadsliv osäkert. Först tog vi en sväng in på Apoteket där vi fick trängas med 500 meter kö och både rullatorer och barnvagnar, som tur kom vi ut levande! Väl på stan tog vi oss en välförtjänt långfika på ett par timmar och satt för första gången ute och sög i oss av solen varma strålar. Snart är det sommar!


Att avbryta fikat för att återvända hem till tvättstugan kändes inte lockande med allt för behövligt! Jag precis som du vet att tvätta är jobbigt men jag vill klara av så mycket av det som möjligt. För att tvätta själv behöver jag ha full fokus på mina händer och armar, vilket tar väldigt mycket energi bara det, men energin man får tillbaka av att ha klarat av det själv är dubbelt upp! Tänk om alla skulle bli lika glada av att ha tvättat själva som jag blir.


Det var allt för idag, imorgon är det dags för möte med hela min personalstyrka, mamma och chefen. Det kommer bli intressant och förhoppningsvis väldigt givande!


Jag önskar alla en god natt för nu drar vi igång med sista kvällsbestyren!


Puss och Kram!

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards