I min permo!

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Olivia Wallin - 8 april 2015 21:04

 

  

Hej mina kära läsare 😄


Efter mötet med mina assistenter så promenerade jag, Amanda och Sofhia till simhallen, det gick kanon. Jag simmade både rygg och bröstsim med vikter. 

Jag har även fått hem min innepermo som varit på "lagning", det finns inget fel på den säger dom men den har fortfarande stora problem...😒 

jag har haft min kära hund på besök under eftermiddagen, vi tog en promenad i solen.

 

Nu säger jag god natt så hörs vi imorgon efter hantverkarna varit här 😃👍

 

 

 

Av Olivia Wallin - 8 april 2015 09:17

Hej! 

 

Snart är det möte men tänkte hinna med ett snabbt inlägg om detta med att gilla och dela mina blogginlägg först.

Har hört från en liten fågel att en del av er undrar om det är okej att dela och det tycker jag är helt okej! 

Det är roligt att ni kan hjälpa mig nå ut till så många som möjligt! 😀 


Önskar er alla en fantastisk dag!


Puss och Kram

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards