I min permo!

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Olivia Wallin - 9 april 2015 18:37

Hej vänner! 

Idag gick jag och Jossan till Coop för att handla på förmiddagen medan mamma, mormor & morfar fixade med gardinerna i mitt vardagsrum. 


En av de viktigaste grejerna vi skulle handla var mjölk...

vi köpte 6 liter mjölk, tulpaner mm... 


Under hela handlingen tjatade Jossan om att vi skulle vara rädda om tulpanerna. Vi betalade och gick ut..

ibland vill jag köra min permo själv om jag känner mig stark i armen, det var en sån dag idag! :)

Det tar dock lite tid innan jag får kontroll på permon och innan jag fått det kan det gå lite hur som helst.. 

Vi hade hängt påsen med 6 liter mjölk bak på permon. Jag råkade backa in i en stolpe och det började spruta mjölk överallt, Jossan skrek förtvivlat!


såhär såg det ut: 

Höll självklart på att skämmas ihjäl och försökte gömma mig i min sjal samtidigt som massor med folk passerade Och kollade förskräckt på mjölken som aldrig slutade rinna..

vi tog ett gemensamt beslut att lämna platsen och mjölken där den stod, dumt kanske?

det enda som var helt när vi kom Hem var tulpanerna, det var ju bra!😃


under eftermiddagen har jag suttit på min balkong och myst med musik och Tsatsiki I solen. 

mamma bjöd på lingonkött och ris, det var gott! Mormor & morfar var också kvar och åt, jätte trevligt!☺️



Nu tänkte jag tacka mina hantverkare för hjälpen med gardinerna, här kommer en bild på hur fint det blev! 



Klockan åtta ska jag kolla på "brynolf & Ljung", ha en trevlig kväll alla! Det ska jag ha!


KRAM Olivia Wallin❤️


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards