I min permo!

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Olivia Wallin - 14 april 2015 22:00

Hej kära läsare!

Tänkte bara berätta lite kort vad jag gjort idag.

På förmiddagen tog jag det lugnt hemma bara, åt, duscha osv! Sen gick vi ut på en låååång promenad. Var inte så skönt och varmt som vi trodde, fick till och med lite regn på oss. Men var skönt att komma ut ändå. När jag kör långt med permon blir jag trött i ryggen och armen, så när vi kom hem la jag mig på sängen en stund och lyssnade på ljudbok.

Cyklade och gjorde gymnastikövningar sen åt vi kvällsmat. Har skrivit lite med pappa om hur han och brorsan haft det i USA, men ska få höra mera på fredag. Längtar!!

Nu har jag satt min assistent Sofhia i arbete, min klädställning i garderoben har ramlat ihop.

Så hon försöker ta tag i röran samtidigt som hon svär för sig själv och här sitter jag! Hehe

 


klädskåpet blev helt plötsligt ett tält haha 😂


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards