I min permo!

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Olivia Wallin - 17 april 2015 22:18

Hej mina kära läsare!
Morgonen började med att jag tränade som vanligt, det gör jag alltid om jag inte har bad och gym. Efter träningen så tog jag frukost och en låååååång skön dusch. Sedan traskade vi ner till Coop för att köpa det som fattades för kvällens middag, efter Coop drog jag till systembolaget för att inköpa vin och cider eftersom skafferiet var tom. Det blev inga mängder inköpta men det räcker för mig, när vi betalt och packat ner varorna och ska gå så lyckades jag köra på en gubbe med permon, det syndes att han fick ont för det gör förjävla ont att bli påkörd av den där bjäsen som jag åker runt i. När vi kom hem och vi skulle sätta min mobiltelefon på laddning så gled den ur Amanda-Linnéas hand och föll 3cm i golvet och vad tror ni händer?? Jo telefon jäkeln gick sönder, skärmen är helt svart. Tråkigt! Men den är gammal så det är konstigt att den inte pajjat redan.
Sedan var det bara att börja med maten, det skulle göras 3-rätters. Skagentoast till förrätt, fläskfilépasta till varmrätt och chockladpudding till efterrätt. Bara så ni vet så är detta inget jag lyxar med varje helg utan idag ville jag ha en myseftermiddag med min pappa när han nu äntligen kommit hem ifrån USA. Så nu har vi avnjutigt denna goda middag och snart ska jag göra pappa sällskap i soffan, han ska sova här hos mig inatt. Det händer inte ofta, men idag blir det verkligen pappa och dotter tid.

I morgon ska jag faktiskt åka och köpa en ny telefon, för jag klarar mig inte utan det heller. Det är otroligt tråkigt att inte ha sin telefon och eftersom jag är så poppis så måste ju alla få tag i mig hela tiden. Så nu hoppas jag på en iPhone 6 för det vill jag verkligen ha. De är större och snyggare än 4s som jag har nu.

Här är bilder på den goda maten vi käkat:
     

Men nu får jag sluta skriva, klockan bara springer iväg!
Ha en rolig fredagkväll mina vänner.
Puss och kläm / Olivia Wallin



Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards