I min permo!

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Olivia Wallin - 21 april 2015 22:08

Hej kära läsare! 


Ikväll var det menat ett ganska långt inlägg om min dag, första styrkepasset på år och dagar samt att min permo som nu har blivit hämta för montering av nackstöd med styrning! Men ungefär samma sekund som jag var klar och skulle ladda upp lite bilder från gymmet så stängdes webbläsaren ner och allt försvann. Kvällströtta jag bestämde mig istället för att prata om vad som ska hända imorgon. Då kommer det en tjej som ska ha introduktion här hos mig, jag känner henne sen jag bodde på blankavägen och detta ser jag verkligen fram emot. Vad exakt vi ska göra vet jag inte, det får vi se imorgon. 


kort och gott så har det varit en fantastisk dag med mycket sol, frisk luft och träning. Nu ska jag gå och sova för nu är jag helt slut, sov så gott allihopa! 


Puss och kram! 

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards