I min permo!

Alla inlägg den 22 april 2015

Av Olivia Wallin - 22 april 2015 19:48



Hej kära läsare! 

Imorse efter frukost cyklade jag framför unga föräldrar på tvn, tycker inte det är rimligt att skaffa barn när man är 16år. Men det är intressant att se hur de får vardagen att funka! Sen gick vi ner på baksidan och satt i solen och lyssnade på musik. När det var dags för lunch gick vi upp och åt på balkongen, och blev kvar där hela eftermiddagen. Framåt kvällen kom först mamma, sen mormor och tsatsiki en stund för att säga hej! Nu har vi nyss ätit kvällsmat och ska mysa ner oss framför tvn. Idag har jag och Sofhia haft Louise på intro, hon har jobbat blankavägen där jag bodde innan så vi hade mycket att prata ikapp 😄


  

Utsikten från min balkong nu på kvällen.


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards