I min permo!

Alla inlägg den 27 april 2015

Av Olivia Wallin - 27 april 2015 18:59

hej alla vänner!

Idag har jag haft morgongympa som vanligt.

jag åt frukost och bjöd pappa på kaffe efter det!:)

klockan 12.00 var det dags att tvätta och medan maskinerna jobbade så drog jag och gjorde stan!

vi var in på Intersport för att köpa nya "sporkar", men det var slut precis som förra gången vi var där... Men den här gången var det en snäll personal som skulle åka till Avesta imorgon och kolla ifall de hade på lagret där, och isåfall skulle han ta med några till fagersta! :D

vi var även in på Apoteket och köpte lite vitaminer som innehåller järn, Jossan skämtade om att jag var hjärnlös så det behövdes väl, höhöhö! Tur man har skämtsam personal!:D

anledningen till att inlägget heter som det gör är att ibland så fattas det ord i min blissdator och idag ville jag "köpa fågel" på coop(kyckling alltså)! 


På eftermiddagen kom två av mina gamla arbetskollegor från olsboskolan hem till mig och fikade, det var så kul att träffa dom!!!! 


Nu väntar en lång skön dusch, kvällsmat och TVn!!:D


ha en skön kväll allihopa! 

Kram Olivia


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards