I min permo!

Alla inlägg den 30 april 2015

Av Olivia Wallin - 30 april 2015 19:04

Hej kära läsare! 


I morse skulle jag jag iväg till gymmet för att bränna lite fläsk, men jag kom inte så långt utan ungefär 50m sen pajade min rullstol, hela hjulet fram var snett och även fotstödet rasade ner. Så jag fick ringa min sjukgymnast som jag skulle tränat med så hon tillsammans med en annan fick komma till undsättning. Så det var bara och vända hem och de fick laga stolen. Den där stolen gör mig galen! Efter det körde vi lite hemmagympa, med Mora Träsk. Låter kanske lite töntigt men vi hade skitkul och var helt slut efteråt, jag stod i min meywalk och Amanda-Linnéa var instruktör. Och mitt i en låt så stod pappa helt plötslig innanför dörren, så det blev lite pinigt. Han stannade en liten stund och sen skulle han komma tillbaka. Jag tog en promenad ner till Coop med meywalken för att köpa lite godis eftersom det är valborgsmässoafton idag. 


Men nu står pappa vid spisen och lagar 3-rätters åt mig så jag har inte tid att skriva mer. Roligt att det blev något speciellt så här på Valborg.  Så ni får ha en trevlig Valborg mina vänner! 


Kram! 


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards