I min permo!

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Olivia Wallin - 3 maj 2015 22:32

Hej alla fina människor där Ute!

Tycker det är helt underbart att det finns ett så stort intresse för att läsa min blogg! Jag känner mig så stark och stolt över mig själv när jag läser alla uppiggande kommentarer från er!!

Jag hade egentligen tänkt skriva ett lite längre inlägg idag, men andra saker prioriterades före!


I förmiddags var jag i wilhelminaparken och fikade med Jossan! Vi satt där säkert två timmar och bara njöt av solen och att glo på folk! Mys!

När vi kom hem bjöd hon på käk för att fira att vi genomfört första veckan med nya schemat!:D

Det blev parmesankyckling med ris! 

Efter det kikade mormor, morfar och min vovve upp flera timmar! Vi pratade, läste skvallerblaskor och kollade på Tv. 

När dem gått hem så käkade jag kvällsmat framför Johan Falk! Dom filmerna är så bra, och Johan så snygg!!!;)


hoppas ni alla haft en bra Söndag! 


Natti! 

KraM Olivia!


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards