I min permo!

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Olivia Wallin - 6 maj 2015 21:55

Hej alla mina fina bloggläsare!

En onsdag som denna började med en lätt frukost i följd av ett långt projekt med att måla mina naglar, det slutade med  att jag satt fasttejpad vid två runda burkar för att mina händer skulle hållas stilla. Mina assistenters idéer är bra tokiga ibland, men kul hade vi.

Uppiffad tog jag mig sedan till habiliteringen där jag hade ett bra möte med min psykolog. Hungrig som bara den tog jag mig efter mötet hem igen för att äta lunch medans jag skickade iväg en av mina assistenter på mina egna ärenden som behövdes göras, jag passade på nu när jag idag hade två assistenter. 

På eftermiddagen tog jag och dansade bugg i min maywalk tills att mamma kom på besök, då tog vi en snabbfika och hon påminde även mig att min lilla kille Ziki fyller år idag. Dock kom vi inte överens om hur gammal han blev så det måste tas reda på, haha. 

Tog såklart en lång dusch före middagen och nu på kvällen hade jag mys på balkongen med min nya vetekudde som är jätte fin med blommor och fåglar. Jag fick samtidigt mina tånaglar målade, vilket inte var en lika stort projekt som med händerna tidigare. En riktigt avslappnande stund hade jag innan jag nu ska gå och sova. 

Sov gott och ha det bra.

kramisar  

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards