I min permo!

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Olivia Wallin - 7 maj 2015 21:12

Hej mina kära läsare.


Idag har jag haft fullt upp, började dagen med att åka till simhallen här i Fagersta för att träna i några timmar tillsammans med mina assistenr Amanda & Amanda. Jag var i bassängen hela förmiddagen, så skönt. 

På eftermiddagen kom först min farmor på besök, vi drack kaffe och pratade om allt möjligt. några timmar senare kom min mormor med min lilla hund på besök, vi fikade, läste tidningen och bara hade det mysigt i soffan.  


Efter alla besök och lite kvällsmat så bestämde jag mig för att ta mitt vrålåk och dra ner till Coop för att handla lite nödvändiga saker. Det var skönt med en liten kvällspromenad i blåsten. 


Nu ska jag ladda för morgondagens gym.

vi hörs, kram Olivia Wallin

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards