I min permo!

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Olivia Wallin - 13 maj 2015 21:21

Hejhopp gummisnopp!
I morse var jag så otroligt trött och hade sån träningsvärk i benen så jag fick hoppa över badet idag och vila mina stackars ben. Det är ju så att jag har väldigt svårt att stå med platta fötter och gå som en person utan CP så när jag går i meywalken belastar jag mina ben så otroligt mycket. Men jag hoppas att ju mer jag går desto bättre kommer det kännas och jag kommer också kunna gå mer "normalt." Så det blev en hemma dag idag så på förmiddagen satt jag och A-L och jobbade lite med bloggens marknadsföring och lite annat nödvändigt pappersarbete.

Mamma kom på besök tillsammans med min underbara kille Tsatsiki, vi tjöta en massa skit och fikade såklart men tyvärr kunde hon inte stanna så länge för hon skulle iväg till jobbet. Hon hade tagit med sig fotopapper så jag slapp köpa det, jag ska ha det till ett kollage jag ska fixa ordning till Våryran när jag ska stå och göra reklam för bloggen samt kanske även lite reklam för Inova assistans. Efter mamma gått satte jag igång med bakning, både cupcakes och chockladbollar stod på schemat. Vi insåg dock att det inte fanns allt till frostingen så den fick vänta då mormor och morfar skulle komma på besök så då kunde A-L springa till affären utan mig och fixa det. Anledningen till att jag bakade är för att i morgon kommer lillebror Rasmus hit för första gången och hälsar på, som ni kanske vet så har han bott i Halmstad de senaste 3 åren. Och kan ni tro vad hur jävla mycket jag längtar? Och hur ska jag klara av att vara utan honom när han är i Florida?


Dagens bakverk, visst ser det mumsigt ut? Hoppas de smakar lika gott som de ser ut. :D

   

Men nu ser jag hur mycket klockan har stuckit iväg, sitter just nu och käkar lite gröt och snart ska jag hoppa in i duschen så jag äntligen kan hoppa i säng och får sova efter som jag varit halvt död idag. Men innan jag avslutar vill jag bara be er hålla utkik, det kommer nämligen hända något roligt men jag vill inte avslöja än vad det är mer än att det är både roligt och otroligt viktigt för mig. Så håll koll och läs varje dag. ;)

Puss och Kram / Olivia Wallin

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards