I min permo!

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Olivia Wallin - 15 maj 2015 23:56

 
Checkar ut för dagen, med Ack Värmland och tjejsnack i sängen :D Nattinatt!  

Av Olivia Wallin - 15 maj 2015 18:29

 
Hej!
Idag blir det ett snabb inlägg från mig då det känns som dagen bara sprungit iväg.
Var på Arena förut och ställde in Milon som jag skrev om i tisdags, det kändes
skitbra och det funkade betydligt bättre än jag trodde. Det kommer väl ta ett
tag innan jag kommer in i övningarna helt men jag är förväntansfull.
Efter träningen hittada jag pappa och Rasmus hos frisören så stannade där och
tiggde lite skjuts hem. Sen käkade jag och hoppade i fotöljen och vilade en stund
för jag var helt död. Det blev direkt en dusch efter det och fixa mig.

För nu kom precis pappa, Rasmus och Siki och vi ska käka lite kinamat och
bara umgås, så jag får skriva lite mer i morgon.
Ha en snygg kväll mina vänner!
/ Olivia Wallin :D
     


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards