I min permo!

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Olivia Wallin - 18 maj 2015 19:34

Hej mina kära läsare.


Nu har jag satt mig ordentligt för att kunna svara på era frågor, till min besvikelse var det bara två frågor.. Jag hade hoppats på fler, men ni får nya chanser att fråga.


Jag ska börja med att svara på Eriks fråga 


- Hej Olivia! Superfin blogg, älskar den. Jag undrar hur du och din sjukdom blir "bemötta"? Eller hur man ska uttrycka sig.. :) 


Olivia svarar:  Hej Erik. Jag vill först säga att det inte är en sjukdom jag har utan ett handikapp. Nu till din fråga, det jag uppfattar som jobbigas är när små barn tittar konstigt på mig. Annars tycker jag inte att folk berömmer mig på ett konstigt eller annorlunda sätt Pga mitt handikapp.


Jennys fråga : Är du kär? Har du pojk eller flickvän? Det vore intressant att läsa om hur du ser på framtiden när det kommer till kärlek, bilda familj och så.


Olivia svarar: Hej Jenny. Jag har inte någon pojk eller flickvän ( Det är killar jag är intresserad av)  och din fråga ang att bilda familj, så har jag inte tänkt så långt i framtiden än :) 



Jag vill tacka för dom två frågorna jag fick och hoppas att ni andra som läser också vågar fråga nästa frågestund.

Nu ska jag läsa Fagersta-posten och sen är det kvällen. 


Vi hörs imorgon. 

Kram Olivia Wallin


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards