I min permo!

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Olivia Wallin - 21 maj 2015 20:54

Hej kära läsare!

Idag när jag skulle ned på stan började det precis och regna, 

som det jämt gör när jag och Sofhia ska gå någonstans.. Haha! Men eftersom himlen var så blå på andra ställen förstod vi att det snart skulle sluta,

och det gjorde det! 

Jag skulle byta storlek på min shortsdress nere på Dagny & jag.  Är så glad att jag kommer in med permon där! Tur som jag hade så fanns storleken jag sökte.

Och såklart när vi är påväg vidare börjar det spöregna. Vi gömde oss för regnet en stund och snabbade oss sedan hem innan nästa skur skulle komma.. Shortsdressen ska jag ha på brorsans studen, så hoppas verkligen det blir bra väder!


Till lunch åt jag parmesankyckling ute på balkongen, det var såå gott! Strålande sol och värme kom sen, så självklart la jag mig och solade resten av em! Lyssnade på musik, "Den fantastiska resan" och bara snackade!


Måste bara tipsa er ungdomar/unga vuxna om Zara Larsson & hennes killkompis podcast. Den fantastiska resan heter den, och är riktigt bra. Lovar att man får sig ett skratt! Det som är så synd är att det bara släpps ett avsnitt i veckan, och hitills har det släppts två.

Kolla in dom här nedan vettja!


http://podtail.com/podcast/den-fantastiska-resan/

 


Nu har jag för en stund sedan ätit kvällsmat och snart blir det nog att krypa ned i sängen och kolla på något på ipaden.


Kram ha det bäst! / Olivia Wallin  

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards