I min permo!

Direktlänk till inlägg 10 juni 2015

NU KAN NI SE MIG PÅ SVT.SE!

Av Olivia Wallin - 10 juni 2015 17:59

God kväll!


Idag har jag och mina assistenter varit i Sala. Dom tillsammans med Carmens assistenter fick gå en HLR-utbildning. Det var både bra och trevligt. Nu kan jag och Carmen också, men tyvärr inte utföra. Vi får förhöra våra assistenter då och då för att förfriska deras minne! ;-)
När vi kom hem fixade vi i ordning lite käk. Sedan passade jag på att sitta i solen på em. Lyssnade på musik och bara njöt. Har också städat och packat. Man vill ju att det ska vara snyggt och fint när man kommer hem från halmstad, så man slipper städa då.

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt för imorgon åker jag ner till brorsan i Halmstad. Är så taggad!!! Får se om jag lyckas få in något inlägg under helgen, annars hörs vi på söndag!


Nu ska jag kolla på svt1 för där är jag med på dom regionala nyheterna! Om ni har missat det så kan ni gå in på länken här nedaför för att se hur det var när SVT var hemma hos mig för ett par veckor sedan! :-D


http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastmanland/bloggen-ar-hennes-rost



 

Ha det bäst!

Kram Olivia Wallin  

 
 
Ingen bild

Anna Stolpe

10 juni 2015 21:08

Hej Olivia!
Vet inte om du kommer ihåg mig men jag vill bara att du ska veta att jag läser din blogg och tycker det är så kul att se hur du har det nu för tiden och att du verkar må bra!
Kommer ihåg när vi pratade om den dagen när du skulle få en egen lägenhet med egna assistenter. Är så glad för din skull att du nu fått det som du vill ha det!
Stor kram!
/Anna Stolpe

Olivia Wallin

8 juli 2015 16:46

Kul att du läser min blogg..
Ja nu bor jag äntligen själv och mår super bra!

Ha en bra sommar!
Kram Olivia!

 
Jonna

Jonna

11 juni 2015 09:25

Hej Olivia!

Vilket superbra program om dig! :)
Och det såg så härligt ut när ni dansade där i slutet :)

Ha en bra dag!
Kram Jonna

http://40ochfab.blogspot.se

 
Ingen bild

Kristina

16 juni 2015 18:50

Hej Olivia!

Vilket bra reportage som SVT gjorde om dig! Jag har själv en CP-skada och kan känna igen mig i det du säger. En rolig sak är att jag har en likadan gåstol som du! Jag bor i Uppsala. Tillgängligheten här är relativt bra, men mycket saknas.
Jätteroligt att se reportaget!

Hälsningar Kristina

Olivia Wallin

8 juli 2015 16:44

Hej! Vad kul att du tyckte om reportaget och att vi har lite gemensamt!

Kram Olivia!?

 
Kristina

Kristina

26 juni 2015 16:30

Hej!

Såg ditt reportage på SVT. Jättekul!

Kristina från Uppsala

http://kristinaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Wallin - 15 januari 2016 16:27

Jag vill lägga upp lite bilder här idag. Varma kramar från Olivia ...

Av Olivia Wallin - 14 november 2015 13:14


            I natt har det hänt en fruktansvärd terrordåd i Paris och många människor har misst sitt liv och många är skadade. Så idag skänker jag alla mina tankar till Paris, alla drabbade och anhöriga.    VILA I FRID ❤️...

Av Olivia Wallin - 11 november 2015 16:22


Idag på förmiddagen hade jag och mamma möte med chefen, det gick bra! Efter det satt jag och Jossan oss vid köksbordet och försökte förstå oss på min nya dator. Det gick både bra och dåligt! Annelie som levererade datorn har lovat ett nytt möte m...

Av Olivia Wallin - 10 november 2015 11:47

Hej! Igår var jag på gymet! Det gick bra! Åkte hem igen för att äta och duscha. Efter det åkte jag till min psykolog. Väl hemma igen så kom mamma, Siki och farmor på besök och fikade. På kvällen åt jag makaroner och korv, det var gott! d...

Av Olivia Wallin - 8 november 2015 15:06


Hej på er! Nu ska jag berätta var jag har varit och vad jag har gjort. I lördags förra veckan var jag hem till min farmor och fikade, vi pratade och hade det mysigt. På söndagen skulle Rasmus sova hos mamma och jag trodde dom ville vara själv...

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards