I min permo!

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Olivia Wallin - 15 juni 2015 11:18

Hej mina läsare :)

I torsdags skulle jag och mina assistenter åka till min bror i Halmstad, allt började med att vi fick vänta i över en timme på taxin.. När den kom så petade taxichauffören i telefon hela vägen. Vi var framme på mitt hotell vid 17 tiden om jag minns rätt :) på kvällen gick jag ut och åt med min bror och hans kompis. Vi åt på en fin restuang med mycket god mat.

På fredagen gick jag upp tidigt för att fixa i ordning mig inför Rasmus stora dag, studenten :) Det var ett fantastiskt väder och alla var glada. Grattis till studenten Rasmus.
På kvällen var det fest med god mat och dryck. Min assistent som var med fick mig att prova en ny sommardrink, haha :)

På lördagen drog jag ut på stan för att fylla på min sommargarderob, jag hittade många fina plagg. Jag och mina assistenter åt lunch ihop på stan innan jag gick tillbaka till hotellet för att vila lite inför middagen med familjen på kvällen. Vi åt på en resturang som heter Harrys, väldigt god mat. Jag åt en köttbit med klyftpotatis och beasås :)
Det var mysigt att gå ut och äta tillsammans hela familjen.

På söndagen tog jag sovmorgon till 10, käkade frukost och sen var det avfärd hemåt Fagersta vid 12.00 Resan gick fort, jag sov hela vägen hem :)

Jag vill tacka alla som varit med på min lilla minisemester.
Helgen har varit otroligt bra :)

Nu ska jag ner på stan och fixa lite saker sen blir det lunch i solen och gym ikväll.

Här kommer det lite bilder från helgen :)

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards