I min permo!

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Olivia Wallin - 17 juni 2015 19:35

 Hej mina kära läsare!


Idag drog jag iväg till västerås hjälpmedelscentral för att prova ut nya permon! Dem monterade på huvudstyrningen med så jag fick känna på hur det känns! Det funkade utmärkt, stadig och skitsnygg var den med! Jag längtar såååå efter att den kommer vara klar och jag får börja använda den! Ska bli så skönt att slippa det onda i axeln och armen.

När jag kom hem var både jag och min assistent vrålhungriga så vi kastade i oss maten snabbt! Sen fick det bli en väldigt varm, lång och skön dusch.


Nu sitter jag här i mysbyxorna och har precis öppnat ett brev från RIKSFÄRDTJÄNSTEN! Detta var ett brev där dom förklarade att dom var ledsna över situationen när jag åkte ner till Halmstad. Det var nämligen såhär att jag fick en riktig SKRUTTBIL att åka med ner till Halmstad, man kunde nästan tro att bilen skulle falla ihop vilken sekund som helst! Iallafall var detta ett förlåtelsebrev från dem och som tack för att jag stod ut med skruttbilen på vägen ner så fick jag en liten gåva som faktisk värmer varmt i hjärtat! Ett presentkort på SF-BIO. Tackar och bockar!

 

Nu blir det att kolla på Tre kronor och njuta av lugnet!

Ha det bra allihoppa!


Puss & Kram

Olivia Wallin  

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards