I min permo!

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Olivia Wallin - 10 juli 2015 17:26

I det här inlägget ska jag berätta för er vilka fördelar jag ser med min CP skada.

Jag har en fantastisk familj som hjälper och peppar mig med allt i min vardag. Utan dom hade det aldrig fungerat.

Om jag inte haft min CP sakada hade jag aldrig mött alla otroliga människor jag mött under mina skolår. Jag hade inte fått träffa och umgås med mitt roliga assistent gäng som jag har idag heller. Jag är tacksam över alla människor jag träffat och lärt känna genom min CP skada.

Min fina vän Anna, henne hade jag aldrig träffat om hon inte kommit till min skola och hälsat på. Sedan den dagen har vi varit vänner och idag är hon en av mina närmaste vänner.

Min kära permo, dig hade jag aldrig fått köra om jag inte haft min CP skada :)
Jag hade inte fått lära mig att kommunicera med bliss om det inte vore för min CP skada.

Som ni hör kan jag göra listan lång på saker som är helt fantastisk med min CP sakada och jag skulle aldrig vilja byta bort det livet jag lever :)

Imorgon kommer jag berätta om dagens äventyr så kika in då.

Tack för mig, kram Olivia Wallin

Av Olivia Wallin - 10 juli 2015 12:00

Hej allihopa!

När det här inlägget läggs ut på bloggen är jag förmodligen i bubbelpoolen och njuter för fullt!


Vill ju såklart visa förändringen i min lägenhet efter besöket på IKEA!   


 

Fått till en super bra förvaring, istället för att hänga allt på galgar ligger nu de som inte behöver hängas! Uppe på hyllan ser ni mina nya snygga förvaringslådor!


 

Här har jag fått upp mina skor på väggen, nu ser man verkligen vad man har att välja mellan!

 


Och ser ni det bästa av allt!! Två speglar under mitt badrumsskåp, så nu ser man sig själv även om man sitter i rullstol!!


Det var ett lyckat besök på Ikea!


Ha det bäst!

   Olivia Wallin  

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards