I min permo!

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Olivia Wallin - 14 juli 2015 11:01

  

GRATTIS KRONPRINSESSAN!

Idag fyller vår fantastiskt vackra prinsessa hela 37 år!

En människa som jag känner lite extra för då hon är hedersledamot i flertal organisationer så som Riksförbundet för rörelsehindrade barn och ungdomar.

En jordnära och godhjärtad person som verkligen förtjänas att hyllas för det fina hon gör!

  

Av Olivia Wallin - 14 juli 2015 10:51

Hej kära läsare!

Vaknade tidigt idag och passade på att ta en promenad i meywalken innan frukost, det kändes riktigt skönt faktiskt!

Medans jag käkade hörde farmor av sig och bjöd upp mig på fika! Vad glad jag blev, ska bli så himla roligt!   

Det var så länge sedan vi sågs och jag har saknat henne SÅÅÅÅHÄÄÄR mycket!  Senare ikväll ska jag ta ut min assisten på en promenad runt sjön eskiln och samtidigt slå våra kloka huvuden ihop för att köra tipspromenaden! Så får vi hålla tummarna att vi vinner och att regner inte kommer ösa ner på oss!    


Puss och Kram


Olivia Wallin

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards