I min permo!

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Olivia Wallin - 21 juli 2015 12:00

Hejsan hoppsan! 🎉🍰🎂


Idag är det äntligen min födelsedag, som jag har längtat. Ett år äldre och ett år klokare. Tänkte passa på att uppdatera lite här innan mina gäster kommer. Först kommer min kusin Emelie hit kl.13, sedan resten av familjen/släkten kommer vid 16 och ikväll kommer min bästis Anna. Lite spänd är jag över vad jag kommer få i present, men brukar ofta få vad jag önskar mig 😀


Men eftersom det är min födelsedag så kan jag inte sitta här hela dagen, så jag tänkte att ni ska få fråga mig saker ni undrar om istället. Ni kanske undrar hur det är att sitta i rullstol, hur det är att alltid ha hjälp eller vad som helst? 

Ni behöver inte vara rädda för att fråga något, ni får fråga vad som helst och jag ska försöka svara så öppet och ärligt som möjligt. Så passa på att fråga om de där sakerna ni alltid undrat om CP eller om mitt liv. 


Nu ska jag fortsatta ladda inför att ha en toppen födelsedag och fixa det sista innan alla gäster kommer. 

Massa kramar till er! 

/ Olivia Wallin 💖💞


Av Olivia Wallin - 21 juli 2015 09:00

 

Nu ni är det inte Olivia som skriver, hon blir precis just nu bloggnappad utav oss. För idag är det Olivias födelsedag och vi vill smyga in här och hälsa henne grattis. Vi är så glada Olivia att vi får arbeta tillsammans med dig och att vi får vara med och dela din vardag. Att vi får byta erfarenhet med varandra och att vi inte bara jobbar hemma hos dig utan att vi även blivit bra kompisar. Vi ska dela din födelsedag med dig och släkten, så nu rockar vi och ska gå in och sjunga för dig med våra vackra stämmor. 😝 GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BRUDEN 😘😘


PUSS OCH KRAM 

Amanda-Linnéa & Jossan 💖💕


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards