I min permo!

Direktlänk till inlägg 26 juli 2015

Massa middagar!

Av Olivia Wallin - 26 juli 2015 15:26

Hej! Nu har jag inte vart aktiv här på länge så nu uppdaterar jag er om de senaste dagarna!

TORSDAG:
Åkte till Avesta med Jossan och Sofhia för att simträna lite.. Det blev flera längder simning med även några där jag fick träna gå! Vi bubblade såklart lite också efter träningen!

När jag kom hem vid 15 sådant jag mig direkt vid bloggen för att skriva ett kort inlägg innan taxi kom för att hämta mig klockan 17, skulle till mormor och morfar då!:)

Väl hemma hos mormor så dök även Rasmus och mamma upp för att käka middag! Det var mysigt!

Jag bestämde mig för att sova kvar där! Har saknat att vara där så det var skönt!

Här kommer en bild på oss tre!:D

FREDAG:
Jag vaknade upp hemma hos mormor och under dagen hann vi ta en promenad till hembygdsgården för att fika! Vi gick in på Ica en snabbis för att handla innan vi åkte tillbaka hem till uggelbo. På kvällen spelade vi Fia och bara myste!

LÖRDAG:
jag kom hem från mormor vid 15 tiden och hemma hos mig väntade A-L, vi svirade om och åkte sedan till Avesta tillsammans med min pappa för att käka en sen födelsedagsmiddag, det var skönt att hänga lite med pappa!?

Här kommer en bild från middagen på mig och min assistent A-L!:D

SÖNDAG:
idag låg jag och drog mig i sängen till typ 12, lyssnade på ljudbok och bara tog det lugnt! Nu stressar jag här på slutet för att bli klar med det här inlägget, ska nämligen ta en promenad hem till mamma och pappa för att bli bjuden på middag IGEN! Tredje gången denna vecka!
Aldrig att jag hinner dit till 16! Vi får väl se hur snabba jag och Jossan är!:D

SVAR PÅ EN FRÅGA:
Har fått en fråga där en person undrar hur jag kan hålla humöret uppe eftersom jag verkar så glad jämt! Här är mitt svar!
- för det första är jag inte alltid glad, men OFTA!
När jag väl är ledsen är det tack vare mina underbara assistenter som jag blir glad igen!

Lyckos mig!

Nu måste jag skynda mig så jag hinner till mamma och pappa! Ha det så himla bra alla!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Wallin - 15 januari 2016 16:27

Jag vill lägga upp lite bilder här idag. Varma kramar från Olivia ...

Av Olivia Wallin - 14 november 2015 13:14


            I natt har det hänt en fruktansvärd terrordåd i Paris och många människor har misst sitt liv och många är skadade. Så idag skänker jag alla mina tankar till Paris, alla drabbade och anhöriga.    VILA I FRID ❤️...

Av Olivia Wallin - 11 november 2015 16:22


Idag på förmiddagen hade jag och mamma möte med chefen, det gick bra! Efter det satt jag och Jossan oss vid köksbordet och försökte förstå oss på min nya dator. Det gick både bra och dåligt! Annelie som levererade datorn har lovat ett nytt möte m...

Av Olivia Wallin - 10 november 2015 11:47

Hej! Igår var jag på gymet! Det gick bra! Åkte hem igen för att äta och duscha. Efter det åkte jag till min psykolog. Väl hemma igen så kom mamma, Siki och farmor på besök och fikade. På kvällen åt jag makaroner och korv, det var gott! d...

Av Olivia Wallin - 8 november 2015 15:06


Hej på er! Nu ska jag berätta var jag har varit och vad jag har gjort. I lördags förra veckan var jag hem till min farmor och fikade, vi pratade och hade det mysigt. På söndagen skulle Rasmus sova hos mamma och jag trodde dom ville vara själv...

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards