I min permo!

Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Olivia Wallin - 2 augusti 2015 13:15









Hejsan! 




Sitter er hemma hos mamma och pappa, bara myser och dagdrömmer lite. Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda men något kommer vi väl göra och om inte annat så räcker det för mig att bara vara med familjen. Men jag kan inte sluta funderar på att snart åker min älskade stora lillebror till Florida för att spela hockey. Jag är både nervös, glad och förväntasfull, jag önskar med alla mina önskningar att det kommer gå bra för han och att han kommer trivas. Egentligen är jag ganska säker på det jag precis jag önskat kommer slå in för han följer din dröm och gör något han verkligen vill göra. Bara det är ju helt fantastiskt att han faktiskt får möjligheten, det är inte alla som får det. Det vore häftigt om han blev ett hockeyproffs i NHL, så jag kan göra det till årlig tradition att åka till Florida och vara lyxstorasyster. Problemet för mig är väl språket men får grovplugga engelska nu så jag fattar något när jag kommer dit iallafall. 




Förhoppningsvis blir det en resa dit och hälsa på i februari, det kommer bli så häfigt att få se allt och att bara komma till Florida är ju spännande. Men vill ju passa på att åka dit när det är säsong så jag även får se lite hockey. Men fram till februari är det långtid och jag kommer längta ihjäl mig. Så nu ska jag passa på att umgås med honom så jag inte får abstinens under denna långa tid vi kommer vara ifrån varandra. För jag älskar min stora lillebror jag ❤️❤️❤️

 






Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards