I min permo!

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Olivia Wallin - 11 augusti 2015 13:02

Hej! 


I fredags hade vi hejdåfest för min bror! Det var roligt. Det var vi familjen, släktingar och familjevänner. 

I lördags åkte jag med mormor o morfar och kollade på Diggelo. Hade en jätte bra dag, en super bra present!!
I söndags var jag på ettårskalas hos min kusin Pontus och hans tjej Ronja. Det var hans lilla dotter Adele som fyllde år.
 
Idag är det en jobbig dag, min lilla hund har mått jätte dåligt och är inne hos veterinären på undersökning och jag måste säga hejdå till brorsan för imorgon flyttar han till Florida... Igår tittade vi på film tillsammans hela familjen. Det dröjer nog ett tag tills vi gör det igen...
 
Är hemma hos Mamma och Pappa just nu. Men skall snart fara hemåt, det var ett tag sen sist ;-) 
 

   



Finaste Adele! 

 

Kram

Olivia Wallin

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards