I min permo!

Alla inlägg den 4 september 2015

Av Olivia Wallin - 4 september 2015 20:27

Hej allihoppa! 

 

Idag har jag varit borta hela dagen i västerås. Jag har hälsat på min kära och saknade kusin Emelie nämligen! Vi gick runt och kollade lite i butikerna först och hittade då ett nytt nagellack samt snabbhärdande droppar som ska göra att nagelacket torkar på 60 sekunder. Vi ska testa det nu ikväll, håller tummarna att det funkar bra så kanske det kommer gå både smidigare och snabbare att måla naglarna och samtidigt få bättre resultat! 

 

Vi fortsatte vår shoppingrunda ett tag till för att sedan ta en lunch på basseriet! Tog en lövbiff med pommes och rödvinsås, det var riktigt gott. Sen strosade vi bara runt på stan och pratade om en massa, min assisten hittade ett par nya brillor till mig då mina andra har pajat, dem satt som en smäck! Så jag var bara tvungen att köpa dem! hehe  

 

Vi tog en riktig långfika innan jag bestämde mig för att åka hem, det känns lite vemodigt att åka tillbaka när det känns som jag skulle kunnat sitta där i 10 timmar till! Men vi hoppade på tåget och drog oss hemåt. 

 

Här ser ni NYA FRISYREN MED! 

     

Väl hemma så bestämde jag mig för en riktigt varm dusch med levande ljus och lunga favoriter till det. Men nu ska jag fixa naglarna så får ni reda på hur det gick med Quick drops imorgon.  

 

Ha det bra nu allesammans och ta hand om era nära och kära! 

 

Puss & Kram 

Olivia Wallin   

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards