I min permo!

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Olivia Wallin - 9 september 2015 21:51

Hej :)

Jag har precis kommit hem från....STALLET :) Det var roligt att bra tillbaka på hästryggen men nu har jag otroligt ont i benen, Amanda säger att kag kommer få träningsvärk imorgon :)
Jag red en häst som heter Romadina. En stor och snäll häst.
Nu är jag trött efter all spänning och själva ridningen. Jag hoppar in i duschen sen är det sängen.

Här är lite bilder :)

Av Olivia Wallin - 9 september 2015 12:45

Jag har läst igenom era kommentarer och era frågor och det är en fråga jag tänkte svara på nu.
Kristina undrade var mina assistenter sover när dom är här :)
Såhär ser set ut i deras lilla rum.

Av Olivia Wallin - 9 september 2015 10:53

Hej på er :)

Idag ska jag göra något som gör mig lite nervös, jag ska och rida i Västerås på eftermiddagen. Jag red när jag var yngre och nu ska jag prova på igen. Ridningen är bra för mina rygg och magmuskler. Det ska bli roligt att sätta sig på hästryggen igen.

Idag ska jag försöka ta mer bilder så ni får se :)

Jag har massa samtal att ringa idag och ett spännande mejl att skicka så jag säger hej så länge, hörs ikväll.

Hej svejs.

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards