I min permo!

Direktlänk till inlägg 20 september 2015

Ännu en vecka är förbi!

Av Olivia Wallin - 20 september 2015 20:12


Tjabba!


Nu var det ett tag sen jag skrev, och det har hänt något superkul under denna tid. Jag har nämligen fått min nya permo. Äntligen! 😀 Den kom i fredags och som tur var så hann den komma innan jag åkte och badade, så självklart tog jag den till badet. Lite ovan att köra så det blev några krockar med det gick tillslut bra. Var lite orolig att jag skulle köra ner i poolen men jag klarare mig. 😂 På fredagkvällen var jag och A-L ute och gick i två timmar, det var skönt och roligt. Det är så mysigt med det här höstburret som är ute. Jag var lite stel i nacken efteråt med så jäkla roligt att köra så ville aldrig gå hem. 😏




I lördags tog jag en premiärtur med Permon till Fagerstahallen där jag kollade på Per-Ols första match för säsongen, en hel hög snygga killar som sprang på plan men jag kollade lite extra på en. Haha 😀 Vi hade iallafall jätteroligt och det var skönt att komma ut bland folk. Senare på kvällen kom mamma och vi käkade Kinamat såklart, riktigt mumsigt. Hon stannade länge och vi satt och pratade massor. Det är så skönt att ha en mamma man har så bra relation till som man kan prata med om allt. ❤️




Idag tog jag en lugnare dag för det har faktiskt varit mycket i veckan så någon gång måste man ta det lugnt också. Men min kära pappa kom vid 3-tiden och ihop kollade vi på hockey och inte vilken hockey som helst utan min älskade bror som spelade. Pappa har något program som gör att vi kan kolla på alla Rasmus matcher ifrån USA. Han presterade bra på matchen och det var så häftigt att få se han även om han är så fruktansvärt långt borta. SAKNAR HAN MASSOR ❤️❤️


Efter matchen käkade vi ihop och sen åkte pappa hem så då drog jag igång att blogga. Nu sitter jag och kollar på parlamentet och ska även kolla TV-soffan och Partaj innan jag ska hoppa i bingen. För i morgon är det en ny vecka och måndagar innebär gym så lika bra att vara utvilad. Så ni får sova så gott alla!💜




Puss och kram / Olivia 

 

  Här är snyggingen 😍😍😍😍


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Wallin - 15 januari 2016 16:27

Jag vill lägga upp lite bilder här idag. Varma kramar från Olivia ...

Av Olivia Wallin - 14 november 2015 13:14


            I natt har det hänt en fruktansvärd terrordåd i Paris och många människor har misst sitt liv och många är skadade. Så idag skänker jag alla mina tankar till Paris, alla drabbade och anhöriga.    VILA I FRID ❤️...

Av Olivia Wallin - 11 november 2015 16:22


Idag på förmiddagen hade jag och mamma möte med chefen, det gick bra! Efter det satt jag och Jossan oss vid köksbordet och försökte förstå oss på min nya dator. Det gick både bra och dåligt! Annelie som levererade datorn har lovat ett nytt möte m...

Av Olivia Wallin - 10 november 2015 11:47

Hej! Igår var jag på gymet! Det gick bra! Åkte hem igen för att äta och duscha. Efter det åkte jag till min psykolog. Väl hemma igen så kom mamma, Siki och farmor på besök och fikade. På kvällen åt jag makaroner och korv, det var gott! d...

Av Olivia Wallin - 8 november 2015 15:06


Hej på er! Nu ska jag berätta var jag har varit och vad jag har gjort. I lördags förra veckan var jag hem till min farmor och fikade, vi pratade och hade det mysigt. På söndagen skulle Rasmus sova hos mamma och jag trodde dom ville vara själv...

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards