I min permo!

Alla inlägg den 29 september 2015

Av Olivia Wallin - 29 september 2015 20:46

Hej alla fina!
Skulle ju försöka mig på ett nytt "bloggsystem" där jag inte bloggar lika ofta som tidigare men har samlat info från flera dagar istället.. Detta har dock ej gått enligt mina planer så jag försöker igen, men funkar det inte denna gång så får jag gå tillbaka till att blogga varje dag!

Tänkte berätta lite om min helg!

LÖRDAG:
Jag var hemma hos mormor och morfar på lördagen då vi bestämt att jag skulle sova där till söndag.
När jag kom hem till dom så bjöd de på middag, det blev fisk, det var gott!!
Jag lyssnade även på musik innan vi drog ut på en promenad. På tillbaka vägen till mormor så hälsade vi på en kompis till henne, sa bara hej i dörren liksom!
När vi väl kom hem till mormor igen så såg vi att även morfar hade kommit hem igen!!:D
Vi läste bok på kvällen, det är mysigt!
Blev även en sväng i tv soffan!

SÖNDAG:
På söndagen kom min lilla kille Siki hem till mormor och morfar! Jag åkte hem till Dalavägen igen ungefär vid 19.

MÅNDAG:
Jag var både as sjuk och hade as ont i min stortå som blivit drabbad av nageltrång..:'(
Gymmet blev inställt och jag låg med hosta och värk i min fotölj mest hela dagen..

TISDAG:
FRISKARE TAG!
Jag känner mig mycket bättre idag, huvudvärken är borta, halsontet är borta, jag är inte ens snorig!
Dock ser min skittå inte nå mycket bättre ut så måste ställa in prövningen av race runner i Västerås imorgon och boka in en ny tid när tån är bättre..

Idag har jag haft utbildning med min personal på den nya blissdatorn jag ska få, det blir spännande att utveckla den tillsammans med mina assistenter!

Jag drog sedan ut på tjejkvällen på stan med mamma och mormor!
Mamma var super snäll och köpte lite kläder till mig! Jätte mysig kväll!
Nu ska jag kolla på paradise hotel och sedan sova så man orkar med morgondagen! :)

Ha en skön kväll alla läsare!
Kram
Olivia Wallin

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards