I min permo!

Alla inlägg den 8 november 2015

Av Olivia Wallin - 8 november 2015 15:06

Hej på er!

Nu ska jag berätta var jag har varit och vad jag har gjort.

I lördags förra veckan var jag hem till min farmor och fikade, vi pratade och hade det mysigt.
På söndagen skulle Rasmus sova hos mamma och jag trodde dom ville vara själva så jag stannade hos pappa tills mamma sa att jag självklart också fick komma dit och sova.
I måndags förra veckan drog jag med mig lillebror till gymmet, roligt att göra något tillsammans han och jag. På kvällen var vi till mormor och morfar och åt middag.
I tisdags åkte jag till Västerås med mamma och Rasmus. Jag handlade lite nya kläder och ett par riktigt snygga skor.
Jag sov hemma hos mamma från tisdag till fredag.

I torsdags så åkte Ramsnus tillbaka till USA, roligt att ha han hemma på besök.

I fredags så kom min vän Karin hit, vi hade taco-kväll och kollade på idol. Vi bokade in en till tjejkväll :) längtar.
Igår gjorde jag inget speciellt, tog en promenad på dagen och sen vilade jag vid tv'n.

Idag, söndag har jag suttit och skrivit det här inlägget nästan hela dagen. Min dator valde att radera allt när jag nästan var klar så jag fick börja om... Skönt att jag får min nya på tisdag :)

Min assistent hat bakat en kladdkaka som jag ska bjuda pappa på när han kommer ikväll, farsdag är det ju :)

Nu ska jag ta mig ut i och försöka få lite sol på mig.

Kram Oliva

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards