I min permo!

Alla inlägg under mars 2015

Av Olivia Wallin - 19 mars 2015 09:05

Äntligen har jag fått tummen ur att få till en blogg, namnet var väl kanske det absolut svåraste att få till och komma på något passande. ”I min permo” känns ändå jag, jag sitter ju i min permobil och det är den som ger mig möjligheten till ett liv och alla mina upplevelser, så därför känns det självklart att man just tar med en sån sak och sen var ju självklart alla mina andra namn jag velat ha upptagna så det fick bli ”iminpermo”.

Jag har mycket jag vill skriva om och en självklarhet för mig är att skriva om min CP-skada, för jag vill att människor ska förstå att jag är precis som dem fast med en utmaning
som i många fall säkert gör mitt liv mer intressant men också ibland betydligt svårare.
Jag har också startat bloggen för att skriva, det älskar jag, det ger mig möjligheten att få uttrycka mig på de sätt som kanske annars är svårt eller att bara få skriva av mig om vad jag gör om dagarna, vad som berör mig och annat smått och gott som kommer dyka upp.

Så jag hoppas att ni alla som kommer läsa denna blogg kommer uppskatta mina inlägg
och även hjälpa mig att sprida mitt budskap så mycket som det är möjligt.

 

Och kom ihåg:
Allt går om man bara ger sig fan på det!

 

/Olivia Wallin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards