I min permo!

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Olivia Wallin - 10 maj 2015 23:06



Hej kära läsare! 


Igår var jag hem till farmor och farfar på fika. Var super trevligt! Annars var jag bara hemma. Städade och myste på min balkong! På kvällen kom mamma och min pojke (tsatsiki, våran hund) upp till mig en sväng!

Idag var jag till kyrkan och kolla på när mamma och mormors kör uppträdde. Alla var så duktiga! Och det var bra låtar. 

 

Till helgen kommer äntligen brorsan hem!!!!! Han har ännu inte sett min lägenhet så skall bli jätte roligt att visa upp den! Brorsan pluggar i Halmstad så vi ses tyvärr inte så ofta.. Och snart kanske han flyttar till USA. Gör dock inte så mycket, då har vi en anledning till att åka dit på semester😉✌🏼️


 

Bild från idag!

Av Olivia Wallin - 10 maj 2015 22:44


I fredags FM var jag på gymmet och tränade. Min sjukgymnast gjorde oss sällskap för att se över de övningar jag brukar göra, och gav oss massa god råd! 

Under dagen tog jag det lungt, åt och duschade länge innan det var dags att promenera ner till brukshotellet! Louise mötte upp oss där för att göra mig och Sofhia sällskap på lite fredagskäk! Tacobuffe!👌🏼 Var gratis för mig som är medlem på arena!😏 

 

  

Glad och slut efter träningen!






  

 

Jag och Louise! Blev kvar i flera timmar, vi bara satt och pratade och mös.


/ kram Olivia Wallin ❤️


p.s 

kommer testa på något alldeles nytt för mig inom träningen, kolla in på tisdag så berättar jag vad!😃😉


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards