I min permo!

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Olivia Wallin - 15 augusti 2015 15:09

Hejsan svejsan igen.

Efter mitt förra inlägg så packade min assistent Amanda in min rullstol i hennes lilla bil och sen drog vi iväg på en liten utflykt. Vi åkte till söderbärke där vi kollade på båtarna som var med i en tävling som heter Poker runn. Det var inget för mig men kul med utflykt, mycket folk och fint väder. Vi drog oss hemåt för lunch och ett efterlängtat samtal med min familj som är på resa i USA, skönt att höra och se att dom har det bra :)

Nu tänkte jag att ni ska få fråga mig vad ni vill igen, en öppen frågestund.
Fråga på ?

Ha en fin dag.
Kram

Av Olivia Wallin - 15 augusti 2015 11:10

Hej på er.

Igår var jag i simhallen här i Fagersta och tränade, hade simtävling med Jossan, vem tror ni van? Jag såklart! Jag passade på att sola lite också, så skönt.
Det var en rolig dag :)


Igår kväll kom mormor och morfar hit med min lilla kille, dom bjöd på middag och stannade hela kvällen.
Mysigt att ha dom här.

Nu ska jag göra mig i ordning för ett äventyr :) ni får veta mer ikväll.
Kram Olivia Wallin


Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards