I min permo!

Direktlänk till inlägg 9 juni 2015

SOMMAR!

Av Olivia Wallin - 9 juni 2015 13:16

God dag!

Jag njuter verkligen nu av att sommaren är här, jag har så mycket planer och tankar på vad jag vill göra. Åka till Stockholm, sola, bada, uteserveringar och allt som hör sommaren till. Det är verkligen världens bästa årstid. På torsdag så gör jag mitt första sommaräventyr då åker jag till Halmstad för att fira brorsans student som han har på fredag. Tänk att han ska ta studenten nu och han blivit så stor min lilla lilla bror. Jag känner mig nästan gammal. Detta är även första resan jag gör med assistenter så det ska verkligen bli otroligt spännande över hur hela denna helgen ska bli och som jag har längtat och nu är det snart dags. Jag ska bo på Scandic Hallandia som ligger mitt i centrum i Halmstad, de har även en relaxavdelning så jag ska försöka hinna med att bada lite bubbelpool också på vistelsen. Annars så ska jag bara njuta av att faktiskt åka bort en stund och bara få ha roligt.


Så idag ska jag för det mesta bara packa inför Halmstad eftersom det ska med en heldel, annars blir det att städa lite och tvätta kläder och njuta av det vackra vädret. Mamma och Siki kommer också hit vid 15-tiden så då ska jag umgås och fika lite med dem sen tror jag att det bara blir slapp på balkongen. Måste sova ganska tidigt idag för i morgon ska vi iväg till Sala på HLR-utbildning som Inova Assistans ska ha, lite tight att ha det dagen innan Halmstad men det är bara att gilla läget.
Men nu måste jag sluta skriva för jag måste ner till stan innan mamma kommer och handla lite men först ska ni få en liten sommardikt jag skrivit.

Jag ser på solen och jag längtar till Öland,
jag längtar efter att få bo i husvagn, det är det
jag Olivia Maria Wallin älskar som mest.

Puss och Kram hela dan!
/ Olivia Wallin


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Wallin - 15 januari 2016 16:27

Jag vill lägga upp lite bilder här idag. Varma kramar från Olivia ...

Av Olivia Wallin - 14 november 2015 13:14


            I natt har det hänt en fruktansvärd terrordåd i Paris och många människor har misst sitt liv och många är skadade. Så idag skänker jag alla mina tankar till Paris, alla drabbade och anhöriga.    VILA I FRID ❤️...

Av Olivia Wallin - 11 november 2015 16:22


Idag på förmiddagen hade jag och mamma möte med chefen, det gick bra! Efter det satt jag och Jossan oss vid köksbordet och försökte förstå oss på min nya dator. Det gick både bra och dåligt! Annelie som levererade datorn har lovat ett nytt möte m...

Av Olivia Wallin - 10 november 2015 11:47

Hej! Igår var jag på gymet! Det gick bra! Åkte hem igen för att äta och duscha. Efter det åkte jag till min psykolog. Väl hemma igen så kom mamma, Siki och farmor på besök och fikade. På kvällen åt jag makaroner och korv, det var gott! d...

Av Olivia Wallin - 8 november 2015 15:06


Hej på er! Nu ska jag berätta var jag har varit och vad jag har gjort. I lördags förra veckan var jag hem till min farmor och fikade, vi pratade och hade det mysigt. På söndagen skulle Rasmus sova hos mamma och jag trodde dom ville vara själv...

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards