I min permo!

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2015

En helt vanlig jäkla dag!

Av Olivia Wallin - 17 augusti 2015 20:22

Hej!

Började min måndag som alla andra måndagar, drog till gymmet och körde ett riktigt grymt pass. Benen var riktigt möra efteråt. Tog även en sväng in till min frisör Lena för tidsvisning samt lite tips och råd om håret eftersom det blir så slitet när man blonderar det. Sedan blev det en promenad hem i det underbara väder. Sommarn är väl bara för fantastisk. Var dyngsvett efter gymmet, så hoppade in i en dusch innan mormor och morfar kom på besök. Sjävklart var min lilla pojke Siki också med. Tillsammans hade vi ett videosamtal med mamma från Florida, hon visade runt lite så vi fick se hur det såg ut. Sedan blev det att moffa i sig lite glass. I övrigt är det spa-kväll som gäller, ansiktsmask, fotbad, klipp/filning av naglar samt målning av dem. Har ju även lyxat till det med massage som jag fick av morfar förut. 


I övrigt idag har jag fått en ganska hård spark i arslet av A-L, för jag hade svårt att få ihop något att skriva om och då sa hon till mig att det kanske är för att jag inte hittar på så mycket roliga saker. Insåg då själv att jag är som kärringarna här i huset, så nu var det faktiskt dags att planera in lite saker så jag faktiskt får ha lite extra roligt. Vi såg bland annat att de går två filmer på bio inom den närmsta tiden som jag ska passa på att gå på, sen har jag även planerat in något jag längtar efter och det är nämligen att åka till Västerås och träffa min kära kusin Emelie. Så den 4 september tar jag tåget till Västerås och träffar henne för lite lunch, fika och kusinhäng. LÄNGTAR!!!!!!! Har även lite andra planer så nu jävlar ska jag leva livet mina vänner och göra saker som är roligt precis som vilken 22 åring som helst. 


Detta var allt från tanten på Dalavägen i Fagersta, ha det guld! 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🍁

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Wallin - 15 januari 2016 16:27

Jag vill lägga upp lite bilder här idag. Varma kramar från Olivia ...

Av Olivia Wallin - 14 november 2015 13:14


            I natt har det hänt en fruktansvärd terrordåd i Paris och många människor har misst sitt liv och många är skadade. Så idag skänker jag alla mina tankar till Paris, alla drabbade och anhöriga.    VILA I FRID ❤️...

Av Olivia Wallin - 11 november 2015 16:22


Idag på förmiddagen hade jag och mamma möte med chefen, det gick bra! Efter det satt jag och Jossan oss vid köksbordet och försökte förstå oss på min nya dator. Det gick både bra och dåligt! Annelie som levererade datorn har lovat ett nytt möte m...

Av Olivia Wallin - 10 november 2015 11:47

Hej! Igår var jag på gymet! Det gick bra! Åkte hem igen för att äta och duscha. Efter det åkte jag till min psykolog. Väl hemma igen så kom mamma, Siki och farmor på besök och fikade. På kvällen åt jag makaroner och korv, det var gott! d...

Av Olivia Wallin - 8 november 2015 15:06


Hej på er! Nu ska jag berätta var jag har varit och vad jag har gjort. I lördags förra veckan var jag hem till min farmor och fikade, vi pratade och hade det mysigt. På söndagen skulle Rasmus sova hos mamma och jag trodde dom ville vara själv...

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards