I min permo!

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Olivia Wallin - 11 oktober 2015 17:38

Hejsan svejsan

Som ni vet så var jag hos mamma i fredags och hade mys med henne och ziki. Vi åt räkmacka och kollade på Idol, lite godis fick jag också i mig :)
När vi vaknat i lördags åkte vi till Avesta för att handla lite, vi var på rusta och Willys. Det är skönt att få umgås med mamma.
Vi åkte till Norberg för att jag ville sätta ett ljus på Jossans grav, det blev fint.

På kvällen återvände jag hem till mig igen.

Idag har jag haft fullt upp! Jag har bakat, dansat och varit i kyrkan på minnesgudstjänst tillsammans med pappa och farmor.

Nu ska jag få ut och få lite frisk luft, sen väntar äggmacka och söndagsmys vid tv'n

Imorgon är det äntligen gym idag, taggad :)

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards