I min permo!

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Olivia Wallin - 4 juli 2015 21:59

idag har jag vari på power meet och sett mycket bilar, ätit gott och träffat många roliga människor :)

Av Olivia Wallin - 4 juli 2015 12:11

Hej mina kära vänner.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag skyller på vädret :)

Igår var jag på Eskiln hela dagen, badade och solade. Träffade mormor och Bengt :)
När jag kom hem så kom mamma och ziki över med lite mat :) mammas goda kyckling. Tack mamma!

Idag ska jag ut på äventyr med min assistent Amanda, vi ska åka tåg till Västerås och gå på power meet. Försaka gången jag ska kolla på det, ska bli kul :)

Nu ska jag börja göra mig redo. Hoppas ni får en fin dag.
Kram Olivia Wallin

Av Olivia Wallin - 4 juli 2015 09:35

  hallojsan!


Har hängt på eskiln nu i två dagar, och ni vet hur det är då, man bli helt slut på kvällen. Därför har jag varit lite tyst av mig. Man måste ju passa på att bada och sola när man kan!

Förutom att skriva vad jag har gjort om dagarna är det svårt att komma på något att skriva. Kanske ni har några tips? Vad vill ni veta? HJÄLP!


 


Ha det bäst denna lördag!

Kram Olivia Wallin   

Presentation


Jag heter Olivia Wallin och kommer i denna blogg skriva om mig själv, mitt liv och allt runt omkring det. Jag är 21 år och har en CP-skada som jag haft sen födseln. Jag är en glad tjej som gillar utmaningar och ser hellre optimistiskt på livet. Hoppas ni

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards